Foto By Razali » Daily Digest Wedding Photographer

Monthly Archives: March 2011

mal & amsyar { kluang sakura }

Dalam tak sedar, Amsyar dah pun cecah 3 bulan setengah. Dulu dia diam tidur dalam bakul je sampai aku sergah. Sekarang d...View full post »

yo & eno { batu pahat }

Kalau yang rapat dengan aku, korang mesti tau aku dengan Azam ni geng dari zaman sekolah lagi. Dia senior 2 tahun atas a...View full post »

tribute to sudin

Aku tak ingat bila pertama kali aku jumpa mamat ni. Dua tahun lepas ke? Tiga? Entah. Walaupun bukan dari kecik, tapi mam...View full post »

lia & affan { johor bahru }

Kalau jumpa couple yang muda remaja & cun macam ni memang seronok bila ambil gambar. Diorang sporting dan gila2. Ma...View full post »

yuli & nordin reception { parit raja }

Selang beberapa minggu lepas nikah, baru pasangan ni langsungkan majlis persandingan. Saing dengan 2 orang adik Yuli. Ko...View full post »

azam & lidya { dungun, terengganu }

DUNGUN: Disinilah bermulanya kehidupan baru kawan baik aku selepas ni. Beratus batu dari kampung halaman dia, Yong Peng....View full post »

M o r e   i n f o