Tag Archives: 5 month baby

amsyar 5 month { melaka }

Genap 5 bulan kelahiran Arif Amsyar, harini dia kena injection 3 serangkai. Dia tak menangis pun kali ni. OK tahniah Amsyar. 2 bulan lepas dia meraung kejap masa kena inject tu. Alhamdulillah kali ni dia dah kuat.

Selesai. Tanpa plan, aku dan Akmal tuju ke Melaka. Mulanya nak ke JB je, tapi macam dah lama tak ke Melaka, teringin pulak. Lagipun memang nak cari kasut kat Mahkota Parade. Lepas makan, kami jalan ke Jonker pukul 5pm. Ingatkan hari-hari bekerja tak ramai yang ke Melaka. Tapi aku silap. Tak mungkin bandar Malacca ni lengang. Sempat lah jugak bergambar sekejap sekitar Jonker Street ni. Dah lama jugak rasanya aku tak sempat nak luangkan masa ambil gambar Amsyar & mamanya. Dapat peluang harini, ada bagusnya juga. Walaupun tak banyak, sekurang-kurangnya ada rekod tumbesaran anak aku ni.

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (17)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (16)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (15)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (14)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (13)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (12)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (11)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (10)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (9)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (8)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (7)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (6)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (5)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (4)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (3)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (2)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (1)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...