Tag Archives: color

hani & kerri { pt raja, johor }

Perihal warna dalam setiap gambar bergantung kepada mata yang menilai. Kalau pada mata kita cantik, belum tentu lagi orang lain pandang cantik. Mata photographer pun macam tu jugak. Aku nampak gambar orang lain cantik, tengok gambar sendiri nampak biasa pulak. Tapi Azizi Elias, mentor aku pernah kata, gambar kita, identiti kita. Jangan kata gambar orang tak cantik. Sebab pada mata dia, gambar tu cantik. Jadi, bersyukur lebih baik.

Ada juga seorang kawan, yang dah lama ambil gambar. Tapi dia rabun warna. Aku percaya memang susah dia nak menilai gambar dia dan orang lain. Tapi dia tak pernah mengeluh.

Kalau ada yang mengikuti perkembangan aku dari dulu, mungkin ada yang perasan gambar2 aku sentiasa berubah tona warna. Mungkin juga kata gambar sama dari dulu. Awal tahun haritu aku dah tukar sistem kamera. Jadi perubahan warna tu memang ada kalau diperhatikan betul2. Tapi aku masih kekalkan tona warna seaakan pastel dan keras.

Hitam & putih… Tona yang paling sukar untuk aku dapat dengan sempurna. Walaupun hanya 2 tona warna, tapi nak dapatkan impak yang betul2 memberi kesan sangat sukar. Inilah satu cabaran untuk aku. InsyaAllah aku akan terus belajar.

Hani & Kerrie Wedding (81)

Hani & Kerrie Wedding (80)

Hani & Kerrie Wedding (79)

Hani & Kerrie Wedding (78)

Hani & Kerrie Wedding (77)

Hani & Kerrie Wedding (76)

Hani & Kerrie Wedding (75)

Hani & Kerrie Wedding (74)

Hani & Kerrie Wedding (73)

Hani & Kerrie Wedding (72)

Hani & Kerrie Wedding (71)

Hani & Kerrie Wedding (70)

Hani & Kerrie Wedding (69)

Hani & Kerrie Wedding (68)

Hani & Kerrie Wedding (67)

Hani & Kerrie Wedding (66)

Hani & Kerrie Wedding (65)

Hani & Kerrie Wedding (64)

Hani & Kerrie Wedding (63)

Hani & Kerrie Wedding (62)

Hani & Kerrie Wedding (61)

Hani & Kerrie Wedding (60)

Hani & Kerrie Wedding (59)

Hani & Kerrie Wedding (58)

Hani & Kerrie Wedding (57)

Hani & Kerrie Wedding (56)

Hani & Kerrie Wedding (55)

Hani & Kerrie Wedding (54)

Hani & Kerrie Wedding (53)

Hani & Kerrie Wedding (52)

Hani & Kerrie Wedding (51)

Hani & Kerrie Wedding (50)

Hani & Kerrie Wedding (49)

Hani & Kerrie Wedding (48)

Hani & Kerrie Wedding (47)

Hani & Kerrie Wedding (46)

Hani & Kerrie Wedding (45)

Hani & Kerrie Wedding (44)

Hani & Kerrie Wedding (43)

Hani & Kerrie Wedding (42)

Hani & Kerrie Wedding (41)

Hani & Kerrie Wedding (40)

Hani & Kerrie Wedding (39)

Hani & Kerrie Wedding (38)

Hani & Kerrie Wedding (37)

Hani & Kerrie Wedding (36)

Hani & Kerrie Wedding (35)

Hani & Kerrie Wedding (34)

Hani & Kerrie Wedding (33)

Hani & Kerrie Wedding (32)

Hani & Kerrie Wedding (31)

Hani & Kerrie Wedding (30)

Hani & Kerrie Wedding (29)

Hani & Kerrie Wedding (28)

Hani & Kerrie Wedding (27)

Hani & Kerrie Wedding (26)

Hani & Kerrie Wedding (25)

Hani & Kerrie Wedding (24)

Hani & Kerrie Wedding (23)

Hani & Kerrie Wedding (22)

Hani & Kerrie Wedding (21)

Hani & Kerrie Wedding (20)

Hani & Kerrie Wedding (19)

Hani & Kerrie Wedding (18)

Hani & Kerrie Wedding (17)

Hani & Kerrie Wedding (16)

Hani & Kerrie Wedding (15)

Hani & Kerrie Wedding (14)

Hani & Kerrie Wedding (13)

Hani & Kerrie Wedding (12)

Hani & Kerrie Wedding (11)

Hani & Kerrie Wedding (10)

Hani & Kerrie Wedding (9)

Hani & Kerrie Wedding (8)

Hani & Kerrie Wedding (7)

Hani & Kerrie Wedding (6)

Hani & Kerrie Wedding (5)

Hani & Kerrie Wedding (4)

Hani & Kerrie Wedding (3)

Hani & Kerrie Wedding (2)

Hani & Kerrie Wedding (1)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...