Tag Archives: jurugambar melaka

farol + cake { post-wedding – melaka }

I totally love traveling for wedding. Even if this travel is only near my place, it permits me to actually take in a stunning new scene, and challenge myself to photograph possessions a bit differently. Farol + Cake post-wedding was a beautiful excuse to get away from lovely Ayer Hitam and photograph in one of the most gorgeous historical place in this country.

I think I’m incredibly lucky to have a profession where I get to do what I love. But at the end of the day, I know that it’s my clients, my brides, and my families, which actually make me feel very lucky. Sure, taking photos is fun – but having people appreciate me is somewhat I don’t take for granted and something I am so very grateful for.

Farol & Cake thank YOU for being such thoughtful, caring friends. It was such a pleasure to be there with you and celebrate you two on the most unique day of your lives. I loved being a part of your families and hearing everyone loves words about you both. I hope these photos help you remember the happy, stunning, pleasing day!

Maybe some other times we can come back to Melaka for another visit, for our most favorite mango juice, and the atmosphere.

amsyar 5 month { melaka }

Genap 5 bulan kelahiran Arif Amsyar, harini dia kena injection 3 serangkai. Dia tak menangis pun kali ni. OK tahniah Amsyar. 2 bulan lepas dia meraung kejap masa kena inject tu. Alhamdulillah kali ni dia dah kuat.

Selesai. Tanpa plan, aku dan Akmal tuju ke Melaka. Mulanya nak ke JB je, tapi macam dah lama tak ke Melaka, teringin pulak. Lagipun memang nak cari kasut kat Mahkota Parade. Lepas makan, kami jalan ke Jonker pukul 5pm. Ingatkan hari-hari bekerja tak ramai yang ke Melaka. Tapi aku silap. Tak mungkin bandar Malacca ni lengang. Sempat lah jugak bergambar sekejap sekitar Jonker Street ni. Dah lama jugak rasanya aku tak sempat nak luangkan masa ambil gambar Amsyar & mamanya. Dapat peluang harini, ada bagusnya juga. Walaupun tak banyak, sekurang-kurangnya ada rekod tumbesaran anak aku ni.

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (17)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (16)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (15)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (14)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (13)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (12)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (11)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (10)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (9)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (8)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (7)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (6)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (5)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (4)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (3)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (2)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (1)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...