Tag Archives: malacca

Melaka with Heroes

…and here we are again. Melaka. When I came back from Tioman last week, I have an unpleasant surprise new to hear, my brother had a complication while having his bypass heart surgery at IJN in critical conditions. I was on my way to Melaka at that moment for another portraiture with all my great friends. I decided to go back home and pack, rush to KL. We spent few days in KL giving moral support to my brother’s family, which I believe has been through so much for the rest of the months. He has to stay in ICU unit for few more days until the entire supporting device taken off.

So we went back home after pretty sure he is in stable condition. On our back, we visited Melaka for few hours. It was quite late when we arrived. Amsyar enjoy Cendol Clock Tower so much. Adik Kimi had much fun running here and there. I have thousands of unprocessed raw photos of our travel but haven’t gotten the right time to share. So this is just one of dozens other trip I share. Hope you guys don’t get bored of what I share. 🙂

Please enjoy this lovely song – Ku Bahagia by Sherina

amsyar 5 month { melaka }

Genap 5 bulan kelahiran Arif Amsyar, harini dia kena injection 3 serangkai. Dia tak menangis pun kali ni. OK tahniah Amsyar. 2 bulan lepas dia meraung kejap masa kena inject tu. Alhamdulillah kali ni dia dah kuat.

Selesai. Tanpa plan, aku dan Akmal tuju ke Melaka. Mulanya nak ke JB je, tapi macam dah lama tak ke Melaka, teringin pulak. Lagipun memang nak cari kasut kat Mahkota Parade. Lepas makan, kami jalan ke Jonker pukul 5pm. Ingatkan hari-hari bekerja tak ramai yang ke Melaka. Tapi aku silap. Tak mungkin bandar Malacca ni lengang. Sempat lah jugak bergambar sekejap sekitar Jonker Street ni. Dah lama jugak rasanya aku tak sempat nak luangkan masa ambil gambar Amsyar & mamanya. Dapat peluang harini, ada bagusnya juga. Walaupun tak banyak, sekurang-kurangnya ada rekod tumbesaran anak aku ni.

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (17)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (16)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (15)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (14)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (13)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (12)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (11)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (10)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (9)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (8)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (7)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (6)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (5)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (4)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (3)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (2)

Baby Arif Amsyar 5 Bulan (1)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...