Tag Archives: politeknik

adila & faiz { parit raja – batu pahat }

Sejak aku jumpa tempat-tempat menarik dalam Kampus UTHM, Parit Raja ni, ada lebih 5 kali bawa pengantin ke sana rasanya. Banyak bangunan baru yang futuristik dalam kampus UTHM Parit Raja ni & bangunan asal zaman politeknik dulu pun masih ada. Aku sebenarnya hampir tepu bila pengantin ajak ke sana. Setiap kali ke sana, aku cuba sedaya upaya untuk ubah tempat, cari kelainan dari segi background mahupun pose. Tapi bukan satu kerja yang mudah kalau dah datang ke tempat yang sama banyak kali.

So kalau ada yang terperasan gambar repeatable tu mintak maaf la banyak2. Cuaca hujan sepanjang minggu ni. Sebenarnya Sawah Sagil tengah sangat cantik sekarang. Tapi memandangkan setiap hari wedding aku dekat2 sini je, mesti hujan turun. Jadi tak dapatlah nak ke sawah. Trisno je sempat ke sawah bawak pengantin. Aku ada lagi 1 pengantin minggu ni, tapi kat JB. Mana mungkin nak outdoor sampai sini. Makanya kena buat kelainan kat bandar pulak lah lepas ni. Johor Bahru pun rasanya tak banyak jugak tempat menarik untuk photoshoot. Sapa2 photographer Johor Bahru tu bagila cadangan untuk photoshoot Sabtu ni ya.

Adila & Faiz (69)

Adila & Faiz (68)

Adila & Faiz (67)

Adila & Faiz (66)

Adila & Faiz (65)

Adila & Faiz (64)

Adila & Faiz (63)

Adila & Faiz (62)

Adila & Faiz (61)

Adila & Faiz (60)

Adila & Faiz (59)

Adila & Faiz (58)

Adila & Faiz (57)

Adila & Faiz (56)

Adila & Faiz (55)

Adila & Faiz (54)

Adila & Faiz (53)

Adila & Faiz (52)

Adila & Faiz (51)

Adila & Faiz (50)

Adila & Faiz (49)

Adila & Faiz (48)

Adila & Faiz (47)

Adila & Faiz (46)

Adila & Faiz (45)

Adila & Faiz (44)

Adila & Faiz (43)

Adila & Faiz (42)

Adila & Faiz (41)

Adila & Faiz (40)

Adila & Faiz (39)

Adila & Faiz (38)

Adila & Faiz (37)

Adila & Faiz (36)

Adila & Faiz (35)

Adila & Faiz (34)

Adila & Faiz (33)

Adila & Faiz (32)

Adila & Faiz (31)

Adila & Faiz (30)

Adila & Faiz (29)

Adila & Faiz (28)

Adila & Faiz (27)

Adila & Faiz (26)

Adila & Faiz (25)

Adila & Faiz (24)

Adila & Faiz (23)

Adila & Faiz (22)

Adila & Faiz (21)

Adila & Faiz (20)

Adila & Faiz (19)

Adila & Faiz (18)

Adila & Faiz (17)

Adila & Faiz (16)

Adila & Faiz (15)

Adila & Faiz (14)

Adila & Faiz (13)

Adila & Faiz (12)

Adila & Faiz (11)

Adila & Faiz (10)

Adila & Faiz (9)

Adila & Faiz (8)

Adila & Faiz (7)

Adila & Faiz (6)

Adila & Faiz (5)

Adila & Faiz (4)

Adila & Faiz (3)

Adila & Faiz (2)

Adila & Faiz (1)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...